giovedì 18 luglio 2019

Quanno me sento perzo....


Quanno me sento perzo
e sto p’’a via
‘e vvote cagno vico,
ma quanno stongo a casa
e sto cu ttico
‘o saccio a ddo mettere
ogne penziero
ca me vene ‘ncapa.

Si no appena arapo ‘a vocca
me vene ‘ncuollo na trave
 ca si nun me scanzo
sto peggio d’’a paranza
quanno m’acchiappa
pe mmetterme ‘int’’o muollo.

Me tengo annuro
fino a ddò io pozzo
ma puzze attuorno
nun ce ne stanno
comme ‘int’’a campagna,
addò annasconnerme.

Pozza stà bbuono
chi me dà na mano,
ca io non voglio ‘o mmale
maie ‘e nisciuno.

Sinceramente
io nun cagno pelle.
Pe me a verità
primma d’’o bbene.
Si no io faccio
‘a fine ‘e chi
nun riuscenne a capì
dice nu sacco ‘e fessarie.

Onestamente primma ‘a verità
e po’ si me vuò bbene
vene ‘o riesto.
Io faccio festa
cu ll’anema sincera.
Sarraggio niro ‘e faccia
ma ‘o core mio t’ccaccia
tanta sincerità
ca senza ‘e essa
nun ce sta niente ‘a fà
manco si more,
si me faie schiattà.

18.07.019            Ostia lido

Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...