domenica 1 gennaio 2017

So’ mmuorto ‘e suonno


Parvenze del nuovo lungomare a Castellammare di Stabia



So’ mmuorto ‘e suonno


So’ mmuorto ‘e suonno,
comme a na pera cotta
o nu babà ca nun se regge allerta.
E pe che cose po’ ?
Pe sta cu ‘e recchie aperte
e sentì quanno rituorne.

Nun te preoccupà
ca torno ambressa.
‘A messa ‘e mezanotte
m’’a sento e torno.
‘A san Nicola
 ca so’ ciente passe.

Ma che me po’ succedere ?
Che te succede ?
E io che ne saccio,
manco si fosse Ddio
c’hadda sapè
per forza tutte cose.

Io nun me voglio ‘mpaccià,
ma vularria ‘a te
nu poco ‘e sciato ‘e cchiù.
Quann’ero io guaglione ?
L’anno ca io ero,
ereno ‘e ddiece ‘a sera

l’ora ‘e riturnà.
Si ‘un ‘a facevo ‘a tiempo
ave sunà ‘a porta,
truvarme a faccia ‘e patema
a dirmi: - Nun te ‘mporta
chello ca io te dico ?!

Turnavo cu n’amico
e nu putevo dicere:
-Me staie a fà fà tarde.
Allora quanno ‘o vide,
fatte n’ata via
pecchè ‘o juorno mio

è n’ora primma ‘e te.
Si tu te scite ‘e sei
pe me so’ ‘e cinche ‘mpunto.
Facelle pure a isso ‘o cunto
d’’a vita ca facc‘io.
Me metto appena a dorme

ca già me lavo ‘a faccio.
Pe me ‘a via è longa
e ancora nun ‘o saccio
quant’anne ‘a pozzo fà
cu l’asma ca me trovo
c’’o core ca nun scherza.

Tu si ‘o cchiù gruosso, sbrigate
ca me può dà na mano.
Chest’era ‘a vita mia
sempe cu nu penziero
‘e guaragnarme ‘o pane
danno na mano a patemo.

Nun era comme a ogge.
Mò è cagnata ‘a sciorta,
ma me va ancora storta.
Pecchè so’ ‘e figlie a dicere
chello ca vonno a me,
‘e nun sta sempe ‘ntridece.

Che tengo po’ a vedè ?
Ormaie s’o grussarielle.
‘O prmmo sidicianne
e quinnice ‘a siconda
Nun vonne cummannante,
ma cummannà sultanto.

Gioacchino Ruocco
01.01.017  Ostia Lido




Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...