lunedì 27 agosto 2012

Che tengo ‘a perdere ? inserita nella raccolta "TIPI"





Che tengo ‘a perdere
si ogge me va storta?
I’ tiro fore ’a sporta
cu chello che m’avanza

e quanno è chiena ‘a panza
che vuò penzà ?
Iusto pe fantasia.
pe fa vedè a ll’ate

ca dico pure ‘a mia,
tengo pur’io n’idea
‘e chello ch’è sta vita.
Si faccio ‘a parte ‘e tuosto

nun è c’’o faccio apposta.
‘O faccio pe fa ridere
sti quatte mosche
ca me stanno appriesso.

Chille ca me sanno
sanno chello ca dico
e ancora qualche amico
pur’io, pur’io ‘o tengo.

Io campo a bbona ‘e Ddio,
m’avasta poco
nu piezzo ‘e pane,
na sfoglia ‘e na cepolla

e quanno ll’acqua volla
iusto duie file ‘e pasta
pecchè ‘o poco avasta
e ‘o troppo  te va a mmale.

I’ dint’a sporta tengo
tanto  bbene ‘e Dio
ca pozzo priparà
na tavola

pe nati cciente e ciente
pe tutte chille
ca stanno appriesso a loro
pe chi me vene a dicere

ca nun po’ cchiù campà
ch''e tiempe so' cagnate
e  intanto quanno bussa
cuntinua a rusecà.


Gioacchino Ruocco
27/08/2012 - Ostia lido

E’ inserita nella raccolta “Tipi”




Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...