martedì 12 febbraio 2013

‘O ffraceto




Io levo ‘a miezo ‘o ffraceto
e vaco annanze,
ma ‘e dulore ‘e panze
ca me faie patì
nun ‘e capisco,
ca songo fatte tuie.

M’allora io chi songo
si te serogne
tutt’’e vvote
c’haie bisogno
e nun me sento ‘e dicere
maie grazie ?

Ca simme pate e figlio
chesto ‘o saccio,
ma sulo quanno dongo,
quanno caccio.
Quanno me sbatte
‘a porta ‘nfaccià

chi so ? Nu scemo
ca nun sape fa ‘o pate ?
Ca nun t’ha dato maie
nu strillo ‘ncapa
e ancora te vo’ bbene?
Me faie venì na pena

ca nun supporto cchiù.
Me sceto ogne matina
e dico: - Forse cagna,
ma so’ passate mise
e chesta lagna
se fa sempe cchiù tosta.

Si ‘un ce capimmo
ognuno p’’a via propria
e quanno ce ncuntrammo
songo nu furastiero
ca ogne tanto passa
pur’io pe stu quartiere.

E nun fa comme a chillo
ca dice: - Io te canosco
pe se fa dà qualcosa.
Io vengo a n’atu bosco
nun tengo ‘a capa fresca
fino ca nun m’abbosco.



Gioacchino Ruocco

Ostia Lido   13/02/2013
Inserita nella raccolta “ Tipi…ma guarda che tipi”

Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...