martedì 19 febbraio 2013

Si ammore vo’ fa scola…





L’ammore ca te mpara
comme s’hadda campà
pe mme nun è n’ammore
e lascete ‘o spiegà.

Ammore è patto chiaro
ca simme ognuno uguale
ca io nun so’ nu fesso,
tu cchiù deritta ‘e me.

Sia ammore vo’ fà scola
nun servene ‘e quadierne.
Si brava in matematica
e io nu pataterno
ncopp’ a tantata cose.

Si tu piglio nu terno,
io vencio affuggiata.
Chillo ch’è furtunato
é chillo ch’è cuntento
c’all’ato è juta bbona.

Ma si accummience a dicere
chesto tu nun ja fà.
allora avimme perzo
l’ammore e ‘a libbertà.

E' meglio ca me scuso
e me ne vaco appriesso
c’’a vita cagne via
e tutte vanno ‘e presso.

E io nun pozzo perdere
‘o tiempo cu ‘a maesta,
si stongo nzieme all’ate
pur’io voglio fà festa.


Gioacchino Ruocco

Ostia lido        19/02/2013
Inserita nella raccolta “Tipt… ma guarda quanti tipi”

Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...