giovedì 14 novembre 2013

Quanno ‘o tiempo ‘nn avasta...


























Quanno ‘o tiempo ‘nn avasta
pe te restà vicino
pecchè ‘a fatica è troppa necessaria
me mette ‘int’a na sacca duie madarine
e me n’asco c’’o core cchiù tranquillo
comme a quann’ero piccerillo.

M’’e porte appriesso pe sentirne addore
ch’è ‘a stessa ‘a toia che t’’e mangie sempe
quanno dint’’a jurnate spizzeche
comme a chill’aucellezze
ca ncoppo’a loggia veneno
pe na mullica ‘e pane.

C’addore teneno ! Pare ‘e sta a Surriento
quann’eremo guagliune
currenno a nu ciardino a n’ato.
Pazzianno cu ‘ maruzze, ‘o campanaro
annarianno cumete, a sottomuro
fine a che nun faceva scura na jurnata.

E m’addurmevo c’’o pienziero tuio
pe me scetà c’’o stesso penziero.
Me pare aiere e so passate
ll’anne cchiù belle ‘e chesta vita.
Ne passarranno ancora so’ sicuro
sempe cu tte e senza avè paura.

E quanno torno arreto
pe te vedè guagliona
songo felice ‘e sentere
comme me sbatte ‘o core
quanno me piglie ‘a mano,
quanno me ne puorte

cu tte tantu luntano
c’ ‘o munno nun esiste
cchiù attuorno, nun se sente.
Cu ll’anema nnucente
ancora ‘e nu criature
c’ancora te vo bbene e te dà pace.

Gioacchino Ruocco
Ostia Lido             15/11/2013      ore 6.30


Inserita nella raccola “Poesie a ll’acqua ‘e rose.





Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...