domenica 2 aprile 2017

Che maraviglia…




Che maraviglia…

Tengo na voglia ‘’e starme dint’’o lietto,
pe mpazzi mbracci’ ‘a na bella guagliona,
pe nun me scurdà addore
‘e ‘na femmena giovane,
‘na femmena vera,
sincera, affatata,
mugliera o ‘nnammurata
 ca essa se sente ‘e essere
o sulamente l’idea
c’’a tanto nun provo,
pe nu penziero ca me trattene
ca quanno me vene
me ne riporta
p’’o lungomare
addò vaje e rituorne
te guarde attuorno
ch’è chino ‘e sguarde
ca guardeno e guardeno
pe scegliere qualcuna
comme a quanno guagliune
ce guardavemo sperute
uno cu n’ato,
ca si pe caso
dint’’o parapiglia
te perdevo ‘e vista
m’‘o facevo annanze e arreto
n’ati ciente vote
fino a ca nun  te truvavo.

Tengo na voglia
ca ogne vota ca torna
me porta a quanno te canuscette,
e cchiù forte me piglia
‘o ricordo
c’ancora tengo ‘e te
ca m’appartene.
Che maraviglia
si stisse
ancora
ccà
cu me.

Gioacchino Ruocco
01.04.017   Ostia Lido


Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...