domenica 27 maggio 2018

Pur’io ‘e viernarì !


Pur’io ‘e viernarì !


Me so astipata
na pacienza tanta
pecchè m’aggia fa santo
si voglio sta cu te.

Chesta guagliona è pazza
m’ha ditto mamma toia
pecché quann’essa allazzà
e chi ‘a tene cchiù.

Te dà ‘e turmiente.
Pure ‘int’’e senge ‘e case
‘e vvote è nu lamiento.
Si tu m’’a lieve ‘a nanze
sapisse che piacere.

Manco ‘a luntananza
riesco cchiù a patè.
Cu tanta cumpiacenza
‘a lascio mmane ‘a te.

Trattala bbona.
Nun farme sentì chiacchjere
si no cu ll’ove ‘a trippa
te faccio mangià ancora.

E io quanno te guardo
suspiro… e che suspire!
Cu chiste uocchie nire
me gaie asci a ‘mpazzi.

Catarì che t’aggia dicere?
Facimmo sta pazzia
ca songo pazzo ‘e te.
Se Ddio ce benedice

addeventammo tre
appena tu me dice
chello ca tu mi a dì
Quanno si nata ?
Pur’io ‘e viernarì !


Gioacchino Ruocco
27.05.018    Ostia Lido

Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...