venerdì 29 gennaio 2021

  Na vota eremo amice….

Na vota eremo amice,
ma mò te si ‘nguattata,
c’addà passata ‘a jurnata
diceva qualcheduno,
ma cchiù ‘o tiempo passa
e cchiù te faie arrasso.

 

C’adda succede ancora
ca io nun te capisco
ca io cchiù nun te pesco
ca cchiù nun t’addepisco
ca cchiù nun te capisco
ca capa fresca ca te truove.

 

Comme ‘a gallina
ca ogne tanta ll’uovo
ancora va facenno
tuorno tuorno
ca hi ‘o sa si ‘o truovo
tiene na capa nova

 

ca nun capisco cchiù,
nu core ca si more
nun lascia sentimente
‘a chiagnerse p’’a perze
Ormaie gira a smerza
‘o munno mio pe te.

 

Nun ce capimmo cchiù!
Io ce vulesse mettere
na pezza, nu rinaccio,
ma chello ca m’accaccio
nun te piace cchiù.
Pe te io so nu straccio…

 

Appena nu pezzaro
torna se fa vedè
piglie e me cagne
cu qualche tazza vecchia
c’’o sicchio ca te serve
pe ate can un saccio

 

mentr’io me lavo ‘a faccio
pe me levà ‘e lacreme
c’’a dint’a ll’uocchie cadeno
‘ncuollo a stu straccio e ommo
ca m’ha ridotto tu
pigliannete tutt’’a giuventù.

 

Gioacchino Ruocco
Ostia Lido 30.01.2021 h 08.20
pubblicata anche sul Blog "Gente di Stabia"

Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...