Cumpassione
Si me cumpiatisce
te perdono
ca nun è ammore ‘o tuio
é sulo cumpassione.
Stamme vicino
pe me levà ȃ cuollo
‘o dulore ca mò sento
ca sta passanno ‘o tiempo
e nun s’arrenno
comme a chillo ‘e Chillo
ca duraie tre ghiuorne
e po murette.
C’aspiette
ca m’a esce pure ȃ me ȃ pietto
nu strille
‘e pataterno pe murì ?
Io nun so’ nisciuno,
ma si resto eterno pe suffri
m’’o ddice
c’aggia fatto ‘e male
ca voglio capì
na vota tante
si tante uommene ‘e niente
songo sante ?
Nu schiaffo ȃ faccia chi te l’ha levato ?
Vulive ll’acqua e t’hanno dato acito
ca io ancora, io nun ero nato
si no te devo ‘a sango mio
pe nun te fa murì
fino a tre ghiuorne doppo
quanno risuscitaste.
Gioacchino Ruocco Ostia Lido 03. 07. 2021
Pierluigi Fiorenza, Giorgio Trojano e 1 altra persona
Commenti: 1
Mi piace
Commenta

Commenti: 1