martedì 9 luglio 2013

Insonnia





















S’è fatto juorno ma sto sulo e amaro
senza na cumpagnia pe parlà.
Muglierema è partuta e sta luntana.
A chest’ora a chi pozzo ncuità !

Dormeno int’e liette a suonno chino
ca fanno tardo a sera a suspirà.
Sul’io me sceto ambressa ogne matina
ca m’addormo a sera comme a na preta,

stanco ‘e tutta na jurnata a faticà
pe dà aurienzia a chillo ca nun ponno
o ca nun vonno movere nu dito
ca nun sanno ‘a vita c’hanna fà.

E allora giro 'a na stanza a n’ata
comme si stesso a farme ‘a cammenata
c’’o solito facimmo tutt’’e vote
c’’a te te gira e a me tengo na rota

ca se sgonfia comme a nu dispietto.
Ritorno dinto ‘o lietto e cerco ‘o suonno,
ma si te sonno me ne cacce ‘a tuorno
e suonne suonne ma nun saccio che.

Allonga ‘a mano pure si ‘o saccio
ca nun te trovo, ma che vuò che faccio ?
Dint’a stu lietto vacante pe mità
songo rimasto sulo, c’aggia fa ?

T’aspetto, tanto tuorne a ffine ‘e mese.
Me sose ancora e me lavo ‘a faccia
ma dint’’o specchio so comme a nu straccio
me guardo e nun capisco si songo io.

Ma na cechia ‘e suonno nonostante
me leva ‘a nante ‘o specchio ch’è scucciante.
Me guarde e rire: - Mò l’è a parià
tutte ‘e turmiente ca le staie a dà.


Gioacchino Ruocco

Ostia Lido,            10 luglio 2013-07-10

Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...