venerdì 1 novembre 2019

Arco di Largo Pace (Cesino)

Cesino 

'O largo d''a Pace

E quanno trovo pace affianco a te ?
Nun saccio cchiù 'a quant'anne stamme assieme
c'ormaie me so' stancato 'e te sentì.
Sempe c''o stesse fatto
ca comme me vuò bbene
'o bbene mio è nniente affronte 'o tuoie.

Si nun te dongo retta quanno passo
'o spasso tuio 'e me venì appriesso
se ferma sott'a ll'arco
a qualche tiempo.

Te gire verso a chhiesa
e te daie pace
mentr'io cammino e me trovo sulo
commw a na vrase
fino a 'int''o chignulo
pe ddo' scengo a mare
a preparà 'o vuzzo p''a piscata
'e primma sera
quanno ogne ccosa trase
pe s'arrepusà.

Chi sà dimane 
si so' cchiù ricco 'e ogge
'nmiez''o rilorge
vennenno quatte vope e sparagliune
e qualche purpo
ca vò ave ragione
cercanno 'e se n'ascì 'a dint''o cato ?

Fronne 'e stucchione
me sento 'mpietto 
'o core nu streppone...
quanno do' a voce
ca me resta 'ncanna
e chiagne 'ncuorpo
pe nun fà sapè
a sufferenza
ca io stongo patenno
pe nun me cuccà ancora
'nziem'o a te.

Gioacchino Ruocco
Ostia Lido 01.11.019





Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...