domenica 28 maggio 2017

Ogne vote ca me faie felice… R. Gioacchino






Ogne vote ca me faie felice…

Ogne vote ca me faie felice
sento qualcuno ca passanno dice
ca so bbiato ca tu me vuò bene,
senza guardà po’ si te cunviene.

Io tanti cunte nun m’‘e voglio fà.
M’avasta o nun m’avasta
me sento n’ommo cuntento,
si no me jevo a chiurere ‘o  cunvento

ca manco là ce stà gente appaciate,
ca teneno ‘o diavulo nemico
e Giesù Cristo nun è sempe n’amico
quanno stanno a penzà a ‘e fatte proprie.

Ero guaglione quanno ce penzavo,
quanno cu ’a nonna e ‘o nonno jevo da loro,
a San Francisco, e se cantava ‘ncore
‘a gloria soia, chella d’’o puveriello

ca se levaie a cuollo ‘o bene ‘e Dio
dicenno :- Chesto è vuosto, nun è ‘o mio,
‘e chi n’ave bisogno e nun ‘o tene
‘e chille ca mo campano ‘int’’e pene.

E invece ognuno ‘e lloro tenenno
‘a mangiatora troppo avascia
nun senteva l’ambascia ‘e san Francisco
ca se privaie ‘e ttutto, mò ‘o capisco,

ogne vota ca me faie felice
vurria fà comme facette Isso.
Ma ‘o bene ca me daie nun è oro
ca pozzo spartere senza tenerme

‘o core felice comme a quanno
cu ll’amice jammo a pazzià ‘o pallone
e na parola ‘e pazzia comme a na
palomma passa ‘a  na vocca a n’ata

cu mille resate ca fanno ‘o core
cchiù gruosse ca puo’ murì pe ll’ate
senza scunfirarte, senza darte
nu minuto ‘e pena p’’o bene amato.

Gioacchino Ruocco
28.05.017               Ostia Lido




Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...