venerdì 3 aprile 2020


…certi juorne c’’o chianto

N’aggio passate tante
ca certi juorne  c’’o chianto
me ce lavo ‘a faccia.
‘O cconto a me stesso
pe me fa fesso
ancora n’ata vota
ca a chi ‘o conto conto
me guardemo
smarrute
senza capirce niente.

Nun è nu male ‘e diente
ca se cura,
nun è nu male ‘e panza
ca po’ sgrave.
E’ chella trave
ca t’è caduta ‘ncapa
 facennete na scrimma
tra ‘e capille
e t’arricuorde
‘a quanno piccerille
nun ‘a fernive ‘e chiegnere
manco c’’o zezzillo
d’’a vacca prena
ca te jeva a genio.

N’aggio passate tante
e nun ne scordo una
ma faccio capriole,
comme ‘e maccarune ‘e casa
tutt’’e juorne
facenno ride a ll’ate
pe alleggerì ‘a capa
ca me fa ancora male.
‘O juorno ca io more
sarrà na festa
ca fernarrà stu chianto
c amò te sto cuntanno
pure  a te
pe st’occasione...

N’aggio passate
e ne passo ancora
ca primma ca io more
ce vo’ tiempo,
ma chillu tiempo
ca me serve ancora
pe nun me stà maie zitto
ca zittu zitto ll’ate
fanno e sfanno
e po ‘ songo semp’io
ca spanne ‘e panne
ca ognea ghiuorno lavo
pe metterme pulite
pe nun me piglià scuorno.


Gioacchino Ruocco
Gioacchino Ruocco
Ostia Lido           04.04.2020  h. 08,37

Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...