giovedì 23 gennaio 2020

Deportazione...



Deportazione……

M’è fatta arricurdà
'o juorno ca papà
a casa nun turnaie
e ‘o nonno,
‘o pate ‘e mammema,
chiagnenno
cuntava ‘o fatto
comme era juto.

Turnaie a doppo tanto
e nun ‘o canuscette
quanno me chiammaie
‘a mieze ‘a terra
che steva attraversanno.

Io me truvaie
nu scanusciuto nnante
c’accumpareva
comme a nu santo
c’ancora un sapevo
a me che vuleva.

Mammà ca ‘o canuscette
dicette:- curre. è pateto,
ma rummanette
comme a na preta
fino a ca nun chiagnette
spaventato.
Ormaie ‘e nire attuorno
erano proprio tante.
Nun m’arricordo
‘a faccia ca facette
e si capette chello ca succedeva
a me ca ‘n ‘o vedevo
‘a duie anno arreto.
Fuiette luntano,
mmiez’’e pummarole
e m’annascunnette
fino a ca scuraie ‘o cielo.
Quanno m’accumparette
n’ata vota
teneva na faccia cchiù pulita.
‘O riesto ‘un m’arricordo
comme jette.
Me cunzulava mammema
ca me raccuntava
cose ca nun sapevo
e me faceva ‘o fricceco
pe me vedè allero
ca nun sapevo ridere…
d’’o juorno ca chiagnette
cu nu fucile ‘ncuollo
e m’ero fatto
muollo muollo
‘nzuappato ‘e lacreme…
fino a dint’a ll’osse.

Gioacchino Ruocco
Ostia Lido     24.01.2020



Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...