martedì 7 gennaio 2020

M’è fatto cchiù dispiette







M’è fatto cchiù dispiette
dint’a sta stanza ‘e lietto
ca si ce penzo ancora
songo ore ‘e chianto
e tiempe ‘e malumore.

Nu schianto ‘un me pigliato
ca soì cchiù forte ‘e te,
ca songo priparato
‘a quann’ero guaglione
sott’’e cannutate.

A chi me steve accanto
senza pregà maie sante
dicevo:- ‘Un è fernuta ancora.
Mò n’arriva nata,
ancora cchiù vicina.

Quanno s’asceva fore
sunavo ‘o mandulino
si   Nicola
‘o vicino ‘e casa
e io cantavo a solo.

Musica e parole
chello ca m’asceveno
chelle ca ‘o core mio
senteva dopp’’ bumbardamento
invece ‘e chiagnere.

Ma ’int’a stu lietto
quanta cunfiette
ca me so’ zucate,
mò sule mmennele
stongo a rusecà.

Si songo dispiette
nun ne voglio manc’uno.
Quann’è ‘o mumento bbuono
te voglio ca me cirche.
Voglio sapè che vuò.

Io sto c’’o chierchio
e stongo jenno ‘e Vagne
Me sento comme a quanno
currevo ‘a ccà e a llà
Pe dà ‘o riesto a chi..

ancora ne vuleva
a chi sperava ‘e stà
cu uno comme a mme
ca maie perdeva ‘a voglia
‘e ridere ‘e pazzià.

Ero nu guaglione
sempe c’’o core tante
nun ero ancora sante
e nun facevo grazie
a una comme a te

c’’a ‘e vvote me ringrazia
e ‘o juorno appriesso
me fa disperà
senza ca ‘o tiempo cagna
si nun m’’a sto a vasà.

Gioacchino Ruocco

07.01.2020          Ostia Lido

Nessun commento:

Posta un commento

NON E' UNA RECLAME - Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto

  Come togliere velocemente il ghiaccio dal vetro della vostra auto Con un acquisto di pochi euro si risolve un problema piuttosto frequente...